بهترین راه پیشگیری از دیابت استفاده از رژیم غذایی از دوران کودکی است

قدس آنلاین : کارشناس بهداشت و عضو مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم اصفهان گفت: بهترین راه برای جلوگیری از دیابت استفاده از رژیم غذایی از همان دوران کودکی، تحرک بدنی است باید بدانیم که اگر دچار اضافه وزن بشویم خواسته یا ناخواسته خود را در معرض ابتلا به انواع و اقسام بیماری‌ها به ویژه دیابت نوع دو قرارداده‌ایم.  

به گزارش قدس آنلاین  از اصفهان، رامش حسین خانی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: روش‌های مختلف و نوینی برای درمان دیابت در دنیا مرسوم است که این روش‌ها در ایران نیز پیاده می‌شود و ما همگام با دیگر کشورها در این زمینه پیش می‌رویم بنابراین در مورد روش‌های درمانی نیز هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.
وی در مورد روش‌های جلوگیری از دیابت، بیان داشت: بهترین راه برای جلوگیری از دیابت استفاده از رژیم غذایی از همان دوران کودکی، تحرک بدنی است باید بدانیم که اگر دچار اضافه وزن بشویم خواسته یا ناخواسته خود را در معرض ابتلا به انواع و اقسام بیماری‌ها به ویژه دیابت نوع دو قرارداده‌ایم.
کارشناس بهداشت و عضو مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم اصفهان با اشاره به انواع دیابت‌ها گفت: دیابت چندین نوع مختلف دارد، از نوع یک آن که به ژنتیک وابسته است هیچ‌گونه گریزی نیست اما نوع دوم آن را می‌‌توانیم با بهره‌گیری از ر‍ژیم غذایی خاص پیگیری کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی شاهد افزایش شایعات مختلف در زمینه بیماری دیابت هستیم اما اینکه اسراییل با وارد کردن برخی از محصولات به کشور موجب افزایش این بیماری شود را قبول ندارم و به مردم توصیه می‌کنم آنها را به صورت علمی پیگیری کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد